Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Знайомтесь з професійними історіями наших випускників.

Знайомтесь з професійними історіями наших випускників.

Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка продовжує рубрику ВІД МРІЇ ДО ДІЇ”.

Сьогодні гість рубрики – випускниця факультету корекційної та соціальної педагогіки і психології 2017 року (спеціальність «Соціальна допомога», кваліфікація – соціальний інспектор); спеціаліст відділу у справах дітей, сім’ї та молоді виконавчого комітету Любомльської міської ради – Мороз Аліна Леонідівна

Що спонукало Вас обрати спеціальність «Соціальна допомога» і стати студенткою факультету колекційної та соціальної педагогіки і психології КамянецьПодільського національного університету імені Івана Огієнка?

З дитинства я мріяла про професію лікаря, та з часом пізнавши  її специфіку зрозуміла, що це не зовсім те, чим я б хотіла займатись. Міркуючи щодо бажаної професії я дізналась про досить нову, в порівнянні з медициною – соціальну роботу. Великою удачею, стало й те, що одна з моїх знайомих вже навчалась за даним фахом і поспілкувавшись з нею я остаточно прийняла рішення, що хочу бути фахівцем в даній галузі.

Розкажіть, будь ласка, про свої студентські роки. Чим запамяталися? Кого із викладачів згадуєте?

Роки студентства – це неповторні та незабутні роки, наповненні великою кількістю нових знань, вмінь, знайомств, пригод та досягнень. Стати студенткою університету була мрія з дитинства, над якою я працювала всі роки навчання в школі, це мотивувало мене, що в результаті й допомогло мені вступити до Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

Під час навчання в нас багато часу приділялось практиці, що мені дуже подобалось. Завдання практики були надзвичайно цікавим, креативними  та спрямованими на розвиток творчого потенціалу студента, що максимально дозволяло проявити отримані знання та власний потенціал.

Я завжди пишалась викладачами нашої кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи, їх професіоналізмом та креативністю. З повагою, вдячністю та теплом згадую Сербалюка Юрія Володимировича (нашого куратора), Гевчук Наталію Сергіївну, Данилюк Олену Іванівну, Раєвську Яну Миколаївну, Дідик Наталію Михайлівну, Опалюка Олега Миколайовича, Мельник Жанну Василівну, Опалюк Тетяну Леонідівну, завідувачку кафедри Мельник Людмилу Пилипівну, декана Співака Віталія Івановича, лаборантку   Харькову Тетяну  Михайлівну (яка до того ж приймала в мене документи при вступі).

Які компетентності Ви здобули під час навчання в університеті? Зважаючи на Ваш практичний досвід, як Ви вважаєте, які предмети потребують більш детального вивчення?

За період навчання ми вивчали велику кількість предметів. Профільні – сформували базу знань як фахівця соціальної сфери, а інші додали впевненості в подальшій професійній діяльності.

Під час навчання я отримала достатньо знань та професійних навичок, що дозволило мені впевнено працювати на посаді фахівця з соціальної роботи. Вже працюючи я вдосконалила отримані знання в університеті, відповідно займаній посаді. Тому гадаю, знань які надає університет достатньо, а вчитись і вдосконалюватись потрібно завжди в трудової діяльності згідно займаній посаді.

Ви працюєте  в закладі системи соціального захисту, що Вам подабається у роботі?

Ні, я працюю в органах місцевого самоврядування – Любомльській міській територіальній громаді, спеціалістом відділу у справах дітей, сім’ї та молоді, виконую функцію фахівця з соціальної роботи. Специфіка роботи в територіальній громаді полягає в тому, що окрім посадових обов’язків спеціаліста я включена до складу різних комісій, що пов’язані з соціальним захистом дітей, сімей та жителів громади.

Саме багатогранність професійної діяльності найбільше й подобається, так як можна проявити себе різносторонньо.

Що Вам допомагає в роботі? У чому черпаєте сили, натхнення? Якому відпочинку віддаєте перевагу?

В роботі мені допомагає розуміння та довіра колективу. Найбільше задоволення приносить результат праці, що мотивує на подальшу роботу та розвиток.

Відпочинок – невід’ємна  складова продуктивної трудової діяльності, тому з задоволенням проводжу час з друзями та колегами подорожуючи або проводячи час на природі.

Дайте поради студентам університету та абітурієнтам: як правильно планувати свій час, ставити мету, визначати пріоритети?

Наш успіх залежить від продуктивного та раціонального використання можливостей, ресурсів та часу. Гарно спланований день більш успішний та наповнений. Плануйте свій день таким чином щоб виділити час не лише для роботи чи навчання, але й на задоволення особистих бажань, спілкування з друзями та рідними. Ставте цілі, мету та визначайте пріоритети відповідно власним цінностям та потенціалу. Пам’ятайте студентські роки мають бути максимально щасливими, тому вчіться, пізнавайте, знайомтесь, спілкуйтесь, подорожуйте!

Які Ваші побажання almamater?

Бажаю розвитку, нових відкриттів, успішних проектів, щасливих студентів та викладачів.

Коментарі закрито.