Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Рубрика «ВІД МРІЇ ДО ДІЇ». Косовська Аліна – начальник відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Кам’янець-Подільського районного управління поліції ГУНП в Хмельницькій області

Рубрика «ВІД МРІЇ ДО ДІЇ». Косовська Аліна – начальник відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Кам’янець-Подільського районного управління поліції ГУНП в Хмельницькій області

Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка продовжує рубрику «ВІД МРІЇ ДО ДІЇ».
Знайомтесь з професійними історіями наших випускників.
Сьогодні гість рубрики – випускниця факультету корекційної і соціальної педагогіки та психології 2018 року (спеціальність «Соціальне забезпечення», кваліфікація – магістр із соціальної роботи, соціальний інспектор.).
Начальник відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Кам’янець-Подільського районного управління поліції ГУНП в Хмельницькій області. Косовська Аліна
Косовська Аліна: «Ніколи не пізно ставити нові цілі та впевнено крокувати до них!».
Що спонукало Вас обрати спеціальність «Соціальне забезпечення» і стати студенткою факультету корекційної і соціальної педагогіки та психології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка?
Після закінчення школи, без роздумів хотіла стати студенткою Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Тоді у 2010 році, обираючи для себе напрям професійної підготовки, моє життєве прагнення до новизни, допомогло мені визначитись із спеціальністю і стати студенткою першого набору спеціальності «соціальна допомога» та здобути першу вищу освіту. Мій вибір виявився не помилковим, оскільки став потужним стартом для моєї теперішньої професійної діяльності, та змотивував здобути ще одну вищу освіту юридичного спрямування.
Розкажіть, будь ласка, про свої студентські роки. Чим запам’яталися? Кого із викладачів згадуєте?
Ці роки не можливо забути, перше, що згадується, це гармонійне поєднання навчальної діяльності із веселим студентським життям. З першого курсу ми стали великою студентською родиною, за що велика подяка викладачам факультету, зокрема кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, вони зуміли створити атмосферу дружніх відносин, завжди підтримували та давали слушну пораду. Моя група була однією із ініціативних та активних груп, ми часто організовували та брали участь в студентських концертах, присвячених до різних свят, КВНах, квестах – одним словом було веселе, насичене приємними емоціями студентське життя. Активним було і саме навчання, цікаві заняття, нестандартні підходи викладання предметів мотивували до прагнення опанувати всі компетентності обраної професії та здобути як теоретичні так і практичні знання уміння та навички. Кожен із викладачів вніс певні корективи у формування нас як фахівців та особистостей зокрема. Згадуючи студентські роки, не можливо забути виваженість, тактовність та доступність в поясненні навчального матеріалу таких викладачів як Гевчук Наталі Сергіївни, Мельник Людмили Пилипівни, Дідик Наталі Михайлівни, Данилюк Олени Іванівни, Мельник Жанни Василівни. Креативність у викладанні Опалюка Олега Миколайовича та поєднання професіоналізму із нотками строгості та водночас доброти Сербалюка Юрія Володимировича. Кожен викладач факультету є професіоналом своєї справи та людиною із великої букви, який заслуговує на повагу на слова вдячності!
Які компетентності Ви здобули під час навчання в університеті? Зважаючи на Ваш практичний досвід, як Ви вважаєте, які предмети потребують більш детального вивчення?
Навчаючись в університеті я здобула загальні та фахові компетентності соціального інспектора, які неодноразово використовувала під час проходження практики ще в університеті. Найбільш цінним підходом у навчанні було впровадження з першого курсу навчання різних видів практики, яку я проходила в державних установах, зокрема: в Центрі соціальних служб для сім’ї дітей та молоді, в центрі зайнятості та в різних відділах міської ради. Це дало змогу практично закріпити теоретичні знання професії, та посприяло всебічному розвитку мене як особистості, що в подальшому стало базою для моєї професійної діяльності. Хоча, я працюю не за спеціальністю соціального інспектора, однак, неодноразово використовувала здобутті компетентності даного фаху у своїй професійній діяльності слідчого, зокрема здійснюючи досудове розслідування кримінальних проваджень, та забезпечуючи керівництво відділення.
Щодо важливості предметів, хочу зазначити, що кожна навчальна дисципліна спрямована на формування певної компетентності, що в сукупності дає змогу опанувати обрану професію. Тому варто з кожного навчального предмету виносити все необхідне, узагальнюючи для себе опрацьований теоретичний матеріал закріплений практичними навичками в ході навчання.
Ви працюєте в поліції, що Вам подабається у роботі?
Працюючи в органах Національної поліції, я зрозуміла, що працюю за своїм покликанням, це дійсно моє. В якійсь мірі це складна та виснажлива робота, однак завжди отримую задоволення від результату своєї професійної діяльності. Робота слідчого це постійний розвиток та самовдосконалення, кожне кримінальне провадження має свої особливості, в процесі розслідування яких, керуючись нормами чинного законодавства, потрібно відшукати істину та довести або спростувати винуватість тої чи іншої особи. В ході здійснення досудового розслідування мені вдається реалізовувати свій потяг до справедливості, законності та новизни, ставити перед собою нові бар’єри та долати їх, саме це приносить задоволення у роботі. Крім того подобається спілкуватися із різними людьми та допомагати тим хто цього потребує.
Очолюючи відділення розслідування злочинів господарської та службової діяльності маю змогу використовувати сформовані під час навчання навики організаторських здібностей, застосовуючи форми командної роботи. Сам процес керівництва та його результат також приносить задоволення у роботі. Вагоме значення в професійній діяльності займає мікроклімат колективу, від якого залежить показник результативності професійної діяльності. Тому стимулом мого ентузіазму до роботи часто стає дружній колектив слідчого відділу, у якому можна завжди розраховувати на допомогу, підтримку та співпрацю. Я люблю свою роботу і з честю служу українському народу!
Що Вам допомагає в роботі? У чому черпаєте сили, натхнення? Якому відпочинку віддаєте перевагу?
Якщо робота приносить задоволення, то труднощі, які виникають у процесі швидко долаються. У роботі мені зазвичай допомагає підтримка колективу, розуміння керівників та любов близьких мені людей. Моїм натхненням є моя сім’я, заради якої хочеться досягти великого кар’єрного успіху та професійного вдосконалення.
Щоб мати постійне натхнення до роботи та уникнути професійному вигорянню необхідно відпочивати. Зазвичай мені подобається активний відпочинок, зокрема дайвінг, рафтинг, тощо, а також безмежно люблю подорожувати разом із близькими мені людьми, відкривати для себе нові місця та захоплюватися ними.
Дайте поради студентам університету та абітурієнтам: як правильно планувати свій час, ставити мету, визначати пріоритети?
Перевтілюйте мрії у мету та досягайте її! Головне знати чого хочеш і впевнено йти вперед, долаючи всі перепони. Не потрібно боятися у чомусь помилитися, головне вчасно винести для себе урок, цінувати те що є та прагнути кращого!
Які Ваші побажання alma-mater?
Бажаю свідомих, наполегливих студентів, які будуть старанно опановувати професійні компетентності та охоче переймати досвід викладачів – професіоналів своєї справи!
Коментарі закрито.