Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Від мрії до дії: професійні історії наших випускників. Євгенія Кернична.

Від мрії до дії: професійні історії наших випускників. Євгенія Кернична.

Кернична Євгенія: «Єдиний шлях, що веде до знання, – це діяльність. Джордж Бернард Шоу».
Що спонукало Вас обрати спеціальність «Соціальне забезпечення» і стати студенткою факультету спеціальної освіти, психології та соціальної роботи Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка?
Я відчувала внутрішню мотивацію допомагати людям і змінювати їхнє життя до кращого. Для мене важливо знаходити задоволення від своєї професійної діяльності, і робота соціальним педагогом дозволила мені поєднати мої інтереси у підтримці людей з можливістю розвивати себе як професіонала у сфері соціальної роботи та соціального забезпечення.
Вступаючи до університету я обрала дану спеціальність, оскільки мені було цікаво опанувати сферу роботи соціального педагога.
Розкажіть, будь ласка, про свої студентські роки. Чим запам’яталися? Кого із викладачів згадуєте?
Я можу казати, що університетські роки були часом інтенсивного навчання, самовдосконалення, зустрічей з новими людьми та важливих життєвих відкриттів. Але найголовніше це приємно проведений час з моїми одногрупниками, з якими за час навчання ми стали хорошими друзями. Студентське життя надало нам можливість не лише отримати практичні фахові навички, а й зрозуміти важливість дружби, співпраці та взаємопідтримки. Цей період навчання допоміг нам зрости і стати готовими до викликів, які чекають на нас у майбутньому.
Вдячна усім моїм викладачам, але хотіла б виокремити Гевчук Наталю Сергіївну (куратора нашої групи), Мельник Жанну Василівну, Дідик Наталю Михайлівну за цікаві пари, вимогливість, можливість розвинути себе як особистість. Згадуючи наших викладачів, явідчуваювелику вдячність за їхню працю та вплив на мій професійний та особистісний розвиток. Їхній великийдосвід і знання, якими вони безкорисно ділилися зі мною, відкрили для мене нові можливості та ідеї. Неймовірно їм вдячна.
Які компетентності Ви здобули під час навчання в університеті? Зважаючи на Ваш практичний досвід, як Ви вважаєте, які предмети потребують більш детального вивчення?
Під час навчання в університеті я отримала безліч корисних компетентностей, які стали основою для мого професійного та особистісного розвитку. У першу чергу, університет надав мені глибокі фахові знання в області соціального забезпечення, психології та соціальної роботи. Я вивчила законодавство, методи роботи з різними соціальними групами, принципи психологічної підтримки та багато іншого. Крім того, в університеті я вдосконалила свої комунікаційні навички. Це допомогло мені встановлювати ефективну взаємодію та зміцнювати професійні стосунки уже за межами університету. Але варто згадати найголовніше – практичну діяльність в період навчання, що допомагає закріпити та вдосконалювати грунтовні теоретичні знання.
За роки навчання моя практика проходила у міському Центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Службі у справах дітей. Це ще раз дало можливість впевнитись, що я обрала правильний фах.
Кожна спеціальність має свій курс вивчення дисциплін, необхідно закріплювати теоретичні знання практичними навиками і мати бажання не зупинятися на досягнутому.
Ви працюєте в закладі загальної середньої освіти, що Вам подобається у роботі?
Робота соціальним педагогом у ліцеї №15 відкриває широкі можливості для впливу на життя учнів та сприяння їхньому розвитку. Головним для мене є можливість працювати з учнями, допомагаючи їм вирішувати особисті та соціальні проблеми, розвивати навички спілкування. Також я здійснюю профілактичну діяльність, спрямовану на попередження соціальних проблем серед учнів, що допомагає створювати безпечне та підтримуюче середовище. Спостерігаючи позитивні зміни у житті учнів, я відчуваю глибоке задоволення від своєї роботи та впевненість, що мій внесок справді має значення для дітей.
Що Вам допомагає в роботі? У чому черпаєте сили, натхнення? Якому відпочинку віддаєте перевагу?
У професійній діяльності мені допомагає відданість своїй професії, захоплення роботою, а також велика любов до дітей та підтримка з боку колег. Як соціальний педагог, я черпаю силу та натхнення з кожного успіху учнів, з кожного позитивного змінення в їхньому житті. Завдяки цьому я відчуваю сенс своєї роботи та бажання продовжувати допомагати їм у їхньому розвитку.
Щодо відпочинку, я намагаюся знайти баланс між роботою та особистим життям. Люблю прогулянки на свіжому повітрі, у вихідні дні мені подобається грати в бадмінтон. Це для мене не лише спосіб фізичної активності, а й чудовий спосіб розважитися та розслабитися. Також відвідую кафе з друзями та родиною. Це чудовий спосіб відпочити від робочих буднів.
Дайте поради студентам університету та абітурієнтам: як правильно планувати свій час, ставити мету, визначати пріоритети?
Створіть розклад, який відображає ваші навчальні заняття, час для самостійного вивчення та підготовки, а також час для відпочинку та розваг. Визначте, які завдання є найважливішими та встановіть пріоритети.
Не забувайте про перерви та відпочинок – вони допомагають відновити енергію та підтримувати продуктивність. Використовуйте технології для планування та організації часу.
Які Ваші побажання alma-mater?
Я бажаю успіхів та процвітання навчальному закладу! Нехай він залишається місцем, де студенти знаходять знання, натхнення та підтримку, де викладачівіддаються своїй професії з почуттям покликання, а всі члени академічної спільноти працюють разом для досягнення великих цілей та досягнень.
Коментарі закрито.