Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Семінар з теми «Постакредитаційний моніторинг освітньої програми».

Семінар з теми «Постакредитаційний моніторинг освітньої програми».

5 листопада відбулася чергова зустріч у межах програми підвищення кваліфікації для гарантів освітніх програм університету «Акредитація освітніх програм: механізми забезпечення якості вищої освіти в К-ПНУ».

Модератором заходу виступила кандидат філологічних наук, доцент, керівник науково-методичного відділу Наталія Гудима.
Із вітальним словом до присутніх звернулася в.о ректора Наталія Бахмат. Вона підкреслила актуальність теми заходу в контексті стратегічних завдань університету щодо вдосконалення системи забезпечення якості освіти.
Заступник голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Іван Назаров провів семінар з теми «Постакредитаційний моніторинг освітньої програми». Спікер акцентував увагу на сутності постакредитаційного моніторингу як інструменту постійного вдосконалення освітніх програм. Іван Назаров пояснив, як здійснюється аналіз динаміки якості після проходження акредитації та які показники враховуються під час оцінювання ефективності освітнього процесу.
До обговорення долучились проректор із наукової роботи Світлана Миронова, проректор із науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Геннадій Бесарабчук та методист навчально-методичного відділу Таїна Андрухова.
Ще одним важливим питанням стало поєднання навчальної та дослідницької діяльності освітнього процесу, яке висвітлила завідувач навчально-дослідної служби, доцент кафедри педагогіки та управління навчальним закладом Тетяна Франчук. Вона наголосила, що науковий складник є невід’ємним елементом якісної підготовки майбутніх фахівців і має бути на кожному етапі навчання – від засвоєння теоретичних знань до практичної реалізації дослідницьких ідей.
Голова профкому студентів, аспірантів та докторантів Аліна Ковальчук виступила з темою «Студенти – агенти внутрішніх змін якості вищої освіти у ЗВО». Вона акцентувала на ролі студентства в удосконаленні освітнього процесу в університеті і наголосила, що саме здобувачі освіти є активними учасниками змін – через участь у студентському самоврядуванні, роботі в акредитаційних комісіях, опитуваннях щодо якості викладання, а також у формуванні зворотного зв’язку між адміністрацією, викладачами й студентами.
Продовжуймо підвищувати якість освіти разом!
Коментарі закрито.