Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

НАВЧАЛЬНА ВОЛОНТЕРСЬКА БЕЗВІДРИВНА ПРАКТИКА

НАВЧАЛЬНА ВОЛОНТЕРСЬКА БЕЗВІДРИВНА ПРАКТИКА

31.05.2021р. відбулася офлайн-зустріч з проведення звітної конференції щодо проходження студентами Sz1-B19 групи спеціальності 232 Соціальне забезпечення навчальної волонтерської безвідривної практики.

Організація та проведення навчальної волонтерської безвідривної практики мала наступні терміни проходження: з 18.01.2021 р. по 21.05.2021 р. (18 робочих тижнів).

Базами для проходження практики виступили: Кам’янець-Подільський міський Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

У роботі підсумкової конференції прийняли участь незмінні партнери кафедри-стейкхолдери (роботодавці), керівники практики від Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: директор ЦСССДМ – Ковтун Еліна Вікторівна; фахівці із соціальної роботи відділу соціальної роботи ЦСССДМ – Коробчук Людмила Василівна та Потанська Людмила Володимирівна; від закладу вищої освіти – в.о. завідувача кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи, доктор педагогічних наук, доцент – Опалюк Тетяна Леонідівна; кандидат психологічних наук, доцент, факультетський керівник практики – Мельник Жанна Василівна, провідний фахівець навчального відділу – Кукул Віра Орестівна, здобувачі вищої освіти.

При проходженні навчальної волонтерської безвідривної практики студенти ознайомилася із структурою, графіком роботи та діяльністю міського ЦСССДМ; переліком документації щодо обліку клієнтів та послуг, які вони отримували; розглянули напрями роботи міського ЦСССДМ; описали особливості взаємодії із соціальними партнерами; здійснювали практичну волонтерську діяльність в закладі бази практики.

В ході виконання завдань практик здобувачі вищої освіти оволоділи фаховими (спеціальними) компетентностями, а саме: сформували здатність до надання допомоги та підтримки клієнтам із врахуванням їх індивідуальних потреб, вікових відмінностей, гендерних, етнічних та інших особливостей; навчилися здійснювати пошук інформації з різних джерел для розв’язання фахових задач.

Завдання практики студентами виконано в повному обсязі та підвантажено на платформу модульного об’єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища MOODLE. Керівниками практики подано результати та на їх основі заповнено протокол захисту практики, головою комісії по захисту практики складено схему звіту керівника практики від кафедри.

Підсумки практики обговорено на засіданні кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи.

 

Коментарі закрито.